agenda 21       eskola jasangarria

Azken berriak

BEKAK 2014-2015

• 2014-11-5 |

Eusko Jaurlaritzak 2014/2015 ikasturteko dirulaguntzak eskatzeko deia zabaldu du.

Era hauetako laguntzak eska daitezke:
•    Ikasmaterialerako:Maila guztietako ikasleentzat.
•    Garraiorako: Heziketa Bereziko eta Batxilergoko ikasleentzat, euren etxebizitza 5 km edo gehiagora dagoenean eta laguntzarik gabeko garraioa erabiltzen dutenean.
•    Jangelarako: DBHko ikasleentzat.

Eskabide-orriak jasotzeko eta betetzeko Institutuko idazkaritzatik pasa zaitezkete. Eskabide-orriak beteta ekartzeko azken eguna azaroaren 12a izango da.

INFORMAZIO GEHIAGO HEMEN

HEZKUNTZA WEB ORRIAREN INFORMAZIOA

1. DBH talde batek "Liburu Gaztea Book Trailer" irabazi du

• 2014-06-16 |

Gure ikastetxeko1 DBHko ikasle talde batek Galtzagorri elkarteak antolatutako "Liburu Gaztea Book Trailer" Lehiaketan saria jaso dute.

1A taldeko Martxel Aranzadi, Irene Fernandez, Christian Conejo, Nagore Iglesias eta Kerman Sagastagoia ikasleek "Maitagarri eta desioa" liburuaren Trailerra aurkeztu eta saria irabazi dute.

Lehiaketako sari-banaketa ekitaldia joan zen asteko asteazkenean egin zen Donostia 2016ren egoitzako aretoan. Bertan izan ziren Galtzagorri Elkarteko presidentea eta Gipuzkoako Foru Aldundiko Euskara zuzendaria; lehiaketa antolatzen eta laguntzen duten bi erakundeen izenean.

(Irudia Diario Vasco-tik hartuta)

EUSKARAREN EGUNA LELO-LEHIAKETA

• 2013-12-3 |