agenda 21       eskola jasangarria

AGUR KORRIKA!

• 2015-03-27 |

KORRIKA MURALA

Agur Korrika. Denok Bilbora!

Pasa den astelehenean izan genuen gurean Korrikan parte hartzeko aukera eta halaxe egingo dute beste milaka euskaltzalek martxoaren 29an euskararen aldeko maratoia Bilbora iritsi bitartean.

Egun horretan Bilbo inoiz bainoago izango da Euskal Hiria eta Arrasateko Korrika batzordeak autobusa antolatu du amaiera jaira joateko. Goizeko 9:15ean irtengo gara Garibaitik, arratsaldeko 20:00etan itzultzeko. Izen-emateko jo AEK-ra edo AEDra, bihar gauera arte. Txartelaren prezioa, 10 euro.

Lekukoari eguerdiko 12:30ean egingo zaio ongi-etorria San Nikolasen, hau da, Areatza aurrean. Dena dela, eguneko egitaraua zazpi gunetan garatuko da, goizetik gauera arte. Korrikako arduradunek bihar eguerdian aurkeztuko dute programa osoa eta, beraz, ordutik aurrera izango dituzue zehaztasun guztiak Korrika.eus web gunean. Aurreratzeko moduan gaude, halere, denetariko ikuskizun eta aukerak prestatzen ari direla Bilboko AEK-ko lagunak. Hala nola, kontzertuak (Anje Duhalde, Betagarri, Revolta Permanent, Anai Arrebak, hainbat DJ saio…), jateko eta edateko guneak, herri-kirolak, txikiendako jolasak, bertso saioak, kale animazioa…

19. KORRIKA HELDU DA!

• 2015-03-23 |

KORRIKA HELDU DA ARRASATERA.

Hona hemen EUSKAL ESKOLA PUBLIKOA-ren korrikalariak: Arrasate Institutua, Arrasate Herri Eskola eta EPA Arraste HHI.

19.KORRIKA

Klikatu hemen argazki guztiak ikusteko

BADATOR 19.KorriKa: #EUSKAHALDUN!

• 2015-03-19 |

KORRIKA 19

Martxoaren 23an 19.Korrika  pasatzen da Arrasatetik

Gure kilometroa Zigarrolako bazeliza ondoan, zubi hasieran, izango da.
    10:50 ean pasatzea espero da.
    Hortaz, ordu horretarako denok abiatuko gara puntu horretarantz.

Hona hemen gure ikasleek egindako MURALA institutuko paretan:

MURALA

EUSKARAREN EGUNA 2014 INSTITUTUAN

• 2014-11-28 |

Abenduak 3
EUSKARAREN EGUNA INSTITUTUAN

EGITARAUA

EUSKARAREN EGUNA LELO-LEHIAKETA

• 2013-12-3 |

leloa

GU GARA GILTZA!

GILTZA

1. DBH talde batek "Liburu Gaztea Book Trailer" irabazi du

• 2014-06-16 |

Gure ikastetxeko1 DBHko ikasle talde batek Galtzagorri elkarteak antolatutako "Liburu Gaztea Book Trailer" Lehiaketan saria jaso dute.

1A taldeko Martxel Aranzadi, Irene Fernandez, Christian Conejo, Nagore Iglesias eta Kerman Sagastagoia ikasleek "Maitagarri eta desioa" liburuaren Trailerra aurkeztu eta saria irabazi dute.

Lehiaketako sari-banaketa ekitaldia joan zen asteko asteazkenean egin zen Donostia 2016ren egoitzako aretoan. Bertan izan ziren Galtzagorri Elkarteko presidentea eta Gipuzkoako Foru Aldundiko Euskara zuzendaria; lehiaketa antolatzen eta laguntzen duten bi erakundeen izenean.

(Irudia Diario Vasco-tik hartuta)

euskara 365 egun

gifa